Márkaépítés, fogyasztói árak

Arany Horváth Zsuzsa: Márkaépítés, fogyasztói árak. In: Zalai Hírlap, (78) 103. pp. 1-2. (2022)

[thumbnail of 2022-05-05_zalai_hírlap_Márkaépítés, fogyasztói árak (78. évf. 103. sz., p. 1.,2.).pdf] Cikk, tanulmány, mű
2022-05-05_zalai_hírlap_Márkaépítés, fogyasztói árak (78. évf. 103. sz., p. 1.,2.).pdf
Korlátozva: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről

Letöltés (248kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Zalai Hírlap
Dátum: 5 Május 2022
Kötet: 78
Szám: 103
ISSN: 0133-0500
Oldalak: pp. 1-2
Oldalszám megjegyzés: A cikk az első és a második oldalon található.
Gyűjtemény: Médiaközlések
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés
Közreműködők
fotós
Pezetta Umberto
Kiadó: Zalai Hírlap Kiadói Bt.
Kiadás helye: Zalaegerszeg, Magyarország
Kulcsszavak: Pannon Egyetem Zalaegerszegi Egyetemi Központ - PE ZEK, Tudományos Diákköri Konferencia - TDK, előadás, Antal Anita dr., Jármai Erzsébet dr., Balázsné Lendvai Marietta dr., ZalaZone Járműipari Tesztpálya, Országos Tudományos Diákköri Konferencia - OTDK
Dátum: 12 Máj 2022 08:06
Utolsó módosítás: 12 Máj 2022 08:06
URI: https://perepo-tortenet.uni-pannon.hu/id/eprint/236
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet